söndag 18 mars 2012

Färgglatt födelsedagskort

Hur mycket otur kan en scrappare ha egentligen; jag har stressat alldeles för mycket sedan ni hörde av mig senast, vilket har resulterat i många sjukdagar och nästan ingen tid alls till scrappandet. För ett tag sedan kände jag mig redo att slänga mig in i denna lilla värld av papper och pyssel och vad händer!? Min dator kollapsar helt! Suck! x)
Nu blir den förhoppningsvis lagad dock och jag kan visa upp mina alster igen. Åtminstone idag.. ;)

How much bad luck can one scrapper have; I've been stressing way too much since you all heard from me last, which has caused many sick days and practically no time for scrapping. A while ago I felt like starting things up a bit again and what happens!? My computer totally breaks down! Sigh! x)
Well, now it's (hopefully) getting fixed and I am here to show off my latest creations again. At least for today.. ;)


Tre bilder på mitt senaste påhitt, som jag gjort efter ett recept jag hittade hos creativenenne. Hon och en rad andra duktiga tjejer deltar i Kortskissens femårskalas. Gå gärna in och titta på alla roliga tävlingar!
Här kommer receptet:
1 band/spets - 2 olika alfabet/textstämplar - 3 mönstrade papper - 4 blommor - 5 blingstenar

Det här kortet blev jag faktiskt supernöjd med. Jag tycker det är svårt att använda så många mönstrade papper och få det att gå ihop, men nu j*klar tyckte jag ändå att jag lyckades! ^^, Hoppas att mottagaren, Elin
som fyllde 30 idag, tror jag, blir lika nöjd!
 Bilderna blev båda sneda och vinda, men det kanske ni har vant er vid, vid det här laget. *fniss*

2 kommentarer:

  1. Härligt färgglatt! Så fiffigt med den lilla fickan!

    SvaraRadera
  2. jättefint färgglatt kort!! älskar stjärnor :)

    SvaraRadera