fredag 13 april 2012

Tag - universum

Idag visar jag upp en rymdinspirerad tag som är med i tag-tävlingen hos ScrappaLoss! Jag började med vanligt vitt CS, lite distresser och min enda (!) mist, sedan utvecklades det hela till.. Ja, ni ser ju själva! ;)


Jag vet inte om man kan säga att den har en fram och en baksida, jag tycker om båda! Karlavagnen som ni ser på bild nummer två är jag gräsligt nöjd med, men den känns lite som baksidan ändå, eftersom den blev klar sist.. Aja, hoppas ScrappaLoss-domarna tar med båda sidorna i beräkningen. ^^,
Här är sida numero dos!


Lämna gärna en kommentar och berätta vad du tycker. =) Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Men sååå härlig. Och gillar extra mycket att du gjort en rund tag!!!

    Tack för att du är med och tävlar med oss på ScrappaLoss!

    Trevlig helg!
    Päivi DT ScrappaLoss

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken härlig tag! Tack för ditt bidrag till tävlingen på ScrappaLoss!
    Kram DT-Mia / ScrappaLoss

    SvaraRadera